Stav objednávky
Pokud si nejste jisti stavem vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na e-mailovou adresu. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace a objasníme jakýkoli nejasnosti.
Pokud vaše zásilka ještě nebyla odeslána, může být příčinou několika faktorů:
Chybný zápis vašich kontaktních údajů – Možná došlo k drobné chybě při zadávání vašich informací, například záměna písmenka nebo číslice v e-mailové adrese, což může vést k neobdržení potvrzovacího e-mailu. V takovém případě nás prosím kontaktujte a my údaje opravíme.
Zboží je stále na cestě do expedičního skladu – V některých případech může být zboží ještě na cestě do našeho expedičního skladu, než bude připraveno k odeslání. Tento proces obvykle nezabere dlouho.
Zásilka již byla odeslána, ale e-mail s informacemi jste mohli přehlédnout – Je také možné, že jsme vám již zásilku odeslali, ale e-mail s potvrzením doručení nebo sledovacím číslem mohl zůstat nepovšimnut v e-mailové schránce.
V případě jakýchkoli pochybností či potřebě další asistence nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu pro vás, abychom vyřešili jakýkoli problém co nejrychleji.