Reklamace a vrácení zboží

Pokud potřebujete reklamovat zboží, důležité je zaslat ho na správnou adresu a přiložit všechny potřebné dokumenty, aby mohla být reklamace co nejrychleji vyřízena.

Jak postupovat při reklamaci:

Zboží zašlete na tuto adresu:
Partyworld
Vltavská 277/28
Praha 5, 15000

Do balíku nezapomeňte přiložit:

  • Vyplněný reklamační formulář (ke stažení [zde]),
  • Kopii faktury nebo jiného dokladu o koupi,
  • Stručný popis problému (pokud není uveden ve formuláři).

O odeslání nás můžete informovat na e-mailu info@partyworld.cz, kde uvedete číslo objednávky a případně přiložíte fotografie vady.

Bez těchto podkladů může být vyřízení reklamace zdrženo. Děkujeme za spolupráci!

Cookies

Náš e-shop používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.